Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

All Posts

Dojrzały głos w/ „na słuchawce”. Czy młody, dynamiczny zespół to zawsze benefit?

Dojrzały głos w/ „na słuchawce”. Czy młody, dynamiczny zespół to zawsze benefit? Zanim posłużymy się danymi, które przemawiają za tezą, że strach przed zatrudnianiem dojrzałych, (nie tylko młodych) pracowników w call center, jest na wyrost - chcieliśmy pokazać Wam zdjęcie. Copyright: Slawomir Olzacki, zdjęcie…

Read More

Mierzymy się, ponieważ mierzymy wysoko. O KPI pracy call center i nie tylko.

Mierzymy się, ponieważ mierzymy wysoko. O KPI pracy call center i nie tylko. Kaj pi aje. Kej pi aje. Ka pe i. Czymkolwiek są – trzeba mieć. Słusznie. My mówimy coś jeszcze. Trzeba je odpowiednio dobrać i rozumieć. Jesteśmy przeciwnikami mierzenia wszystkim wszystkiego, bez racjonalnego wykorzystania, zestawiania i…

Read More

Druga strona medalu, czyli Klient na Infolinii.

W dzisiejszym wpisie postanowiliśmy trochę odwrócić role. Ostatnio, kiedy pisaliśmy o „grzechach telemarketera”, pod postem znalazło się sporo komentarzy, w których podpowiadano sztuczki, jakich używać, aby rozprawić się z telemarketerem. Celowo użyliśmy słowa „telemarketer”, bo rodzi ono tak silne skojarzenia, że wystarczy,…

Read More

Wściekły klient po drugiej stronie słuchawki – co może zrobić konsultant contact center?

 Zacznijmy od początku drogi jaką przechodzi klient, który chce zgłosić reklamację. Na chwilę zatrzymajmy się przy kliencie. Co dla niego jest reklamacją? Zazwyczaj wszystko co nie spełniło jego oczekiwań lub wyobrażeń o produkcie czy usłudze. Również proces obsługi. Czy definicja reklamacji jest…

Read More