Jest wiele strategii prowadzenia procesu sprzedaży, a każdy z nich ma swoich przeciwników i zwolenników. Jedna z nich wydaje się być szczególnie skuteczna w ostatnich czasach. W tym tekście przedstawiam Wam moją interpretację techniki, którą w książce „Nieograniczony sukces w sprzedaży” opisuje…
Zadzwoni czy nie zadzwoni? Kocha nie kocha? Takie dylematy pasują do nastolatka, który dopiero uczy się relacji. W biznesie kontakty trzeba planować wg określonej taktyki. Klient nie słyszy w danym czasie tylko naszego przekazu. Ma okazję porównywać i rozmawiać z konkurencją, jeśli…
Skuteczny Manager BDC. O ebooku.
Wdrażasz BDC i nie wiesz od czego zacząć? Twoje BDC nie działa tak jak sobie wymarzyłeś? W tym ebooku przedstawimy Ci 13 kluczowych obszarów, które wymagają Twojej uwagi jako skutecznego Managera BDC. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje, dzięki…
Techniki sprzedaży, czy pokonywania narzędzi to obok empatii, dobrego produktu, czy dobrze ułożonych procesów obsługi Klienta jedno z narzędzi wspierających dobrą sprzedaż, czy obsługę Klienta.
Jeżeli chcesz zdobyć lub usystematyzować swoją wiedzę o nich zapraszam do pobrania materiału. Znajdziesz w nim między…
Wyobraża sobie pan nowoczesną firmę dealerską bez sprawnie funkcjonującego działu Business Development Center? Maciej Michalik: Nie, często określa się BDC jako „serce organizacji” i wydaje mi się, że nie ma w tym przesady – bo to dział, od którego wszystko się zaczyna,…
Zadaj nam dowolne pytanie
O kanały zdalne, o szkolenia, rozwój zespołu, platformy Contact Center lub raporty Business Inteligence.
Bezpłatną konsultację dedykujemy małym, średnim i dużym firmom, które obsługują Klientów lub prowadzą sprzedaż w zdalnych kanałach kontaktu. Jeśli dopiero chcą zacząć to robić, również…
Ten materiał to 3 studium przypadków: dealera samochodowego, importerskiego contact center oraz branżowego portalu ogłoszeniowego.
Udostępnione przykłady i wykresy doskonale obrazują, jak przekłada się systematyczna praca nad kompetencjami na oceny jakościowe rozmów oraz kluczowe wskaźniki jak np. liczba umówionych spotkań z klientem.
W…
Jeden z naszych klientów z branży beauty mierzył się z dwoma wyzwaniami związanymi z pandemią, która spowodowała zamknięcie sklepów stacjonarnych:
Aby utrzymać miejsca pracy zaproponowali pracownikom zmianę formy kontaktu ze stałymi klientami. Wdrożono kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące) w celu zachęcenia…
Sprawnie funkcjonująca infolinia sprzedażowa czy obsługowa, to niewątpliwie must have każdego przedsiębiorcy. Obecnie trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę opierającą swoje działania na częstym kontakcie z klientem bez wsparcia pracowników działu contact center. Kanał telefoniczny to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów kontaktu…
Czego nauczyła nas pandemia w sprzedaży przez telefon?
Ostatnie dwa lata były dla przedsiębiorców prawdziwym poligonem doświadczalnym, a pandemiczna rzeczywistość zmuszała ich do szybkiej adaptacji i stawiania czoła problemom, z którymi nigdy wcześniej nie mieli do czynienia. COVID-19 skutecznie przemodelował rynek…
Bez wątpienia analityka big data jest siłą napędową sukcesu firmy – potwierdza to 8 na 10 ankietowanych przedstawicieli c-level wg. raportu TechRepublic.
Jednak mimo to z jej dobrodziejstw korzysta nadal niewiele firm. A szkoda, bo cyfrowi prymusi, jak zwykle mawia się o…
Rotacja w działach obsługi klienta utrzymuje się od lat na wysokim poziomie. W sektorze SSC/BPO wg badań Deviere w 2021 sięgnęła poziom aż 49%*. O ile sam fakt zmian kadrowych nie jest niczym złym, to o tyle wysoki poziom wymiany pracowników stanowi…