Zadzwoni czy nie zadzwoni? Kocha nie kocha? Takie dylematy pasują do nastolatka, który dopiero uczy się relacji. W biznesie kontakty trzeba planować wg określonej taktyki. Klient nie słyszy w danym czasie tylko naszego przekazu. Ma okazję porównywać i rozmawiać z konkurencją, jeśli…
Klient słyszy efekt.
Doświadczenie klienta i opinia na temat marki, buduje się w świadomości już od pierwszego kontaktu. Inwestujemy w szkolenia, trenujemy umiejętności komunikacyjne, wyznaczamy cele sprzedażowe. Uruchamiamy nowe kanały kontaktu, aby być jeszcze bardziej dostępnymi dla klienta. By nie przegapić „leadów”.…
Prawie każdy, kto miał styczność z pracą lub zlecaniem pracy contact center spotkał się z tematyką skryptów.
Przeszukując sieć, można natknąć się na skrajnie różne opinie - od tych, które wskazują na konieczność ścisłego stosowania przez konsultanta narzuconego skryptu…
Dziś informacja o rejestracji rozmowy już prawie nikogo nie dziwi. Wg naszych danych tylko 0.01 % klientów przerywa rozmowę w momencie informacji o nagrywaniu.
Zdarzają się klienci, którzy informują, że i oni prowadzą rejestrację rozmowy.
W dobie home office potrzeba kontroli prowadzonych…
Jakość rozmów telefonicznych a praca zdalna – czy obsługiwany klient musi odczuwać różnicę? W ciągu ostatniego tygodnia liczba artykułów dotyczących porad jak pracować zdalnie mogła wprawić w poczucie, że to zadanie, które wymaga co najmniej szkolenia jak Navy Seals. Oczywiście nie mówimy…