53Views 0Comments
Ten materiał to 3 studium przypadków: dealera samochodowego, importerskiego contact center oraz branżowego portalu ogłoszeniowego.
Udostępnione przykłady i wykresy doskonale obrazują, jak przekłada się systematyczna praca nad kompetencjami na oceny jakościowe rozmów oraz kluczowe wskaźniki jak np. liczba umówionych spotkań z klientem.
W pierwszym przypadku średniej wielkości dealer motoryzacyjny wraz z zespołem Doradców Handlowym mierzył się z wyzwaniem niskiej liczby umawianych spotkań z rozmów przychodzących. W ciągu 3 miesięcy, wdrażając propozycję trenerów podniósł ten wskaźnik z 18% do 66%.
Druga historia pokazuje wyzwanie z jakim mierzą się duże zespoły dealerskich czy importerskich contact center. Rotacja, nowe osoby, zmiana obsługiwanej marki czy kategorii rozmów sprawiają, że agenci potrzebują wsparcia trenera i monitoringu jakości. Takie wsparcie istotnie podnosi szanse na to, że Klient niezależnie od tego, do którego agenta trafi może liczyć na ten sam standard jakości obsługi. Ale jak to zrobić? Dowiesz się w materiale.
Ostatnia z historii poświęcona jest branżowemu portalowi ogłoszeń. Zespół odpowiedzialny za obsługę Klienta i sprzedaż nie realizował celów na dosprzedaż dodatkowych pakietów, czy promowań. Umiejętność reagowania na obiekcje Klientów była obszarem do rozwoju. Praktyczne wskazówki i cytaty trenerów przekazywane do realnych rozmów z Klientami sprawiły, że w kilka miesięcy zespół znacząco podniósł swoje kompetencje, a co najważniejsze zaczął osiągać zakładane cele.
Poniżej znajdziesz materiał pdf, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu.