Jest wiele strategii prowadzenia procesu sprzedaży, a każdy z nich ma swoich przeciwników i zwolenników. Jedna z nich wydaje się być szczególnie skuteczna w ostatnich czasach. W tym tekście przedstawiam Wam moją interpretację techniki, którą w książce „Nieograniczony sukces w sprzedaży” opisuje…
Zadzwoni czy nie zadzwoni? Kocha nie kocha? Takie dylematy pasują do nastolatka, który dopiero uczy się relacji. W biznesie kontakty trzeba planować wg określonej taktyki. Klient nie słyszy w danym czasie tylko naszego przekazu. Ma okazję porównywać i rozmawiać z konkurencją, jeśli…
Skuteczne prowadzenie rozmowy, z Klientem do którego Doradca wysłał
ofertę często sprowadza się do potwierdzenia, że Klient ją otrzymał i ją
rozumie. Efektem tego mała część rozmów kończy się sprzedażą.Jej cel powinien być inny.
Współpracując z branżą dealerską i słuchając tego typu rozmów…
Jak zwiększyć sprzedaż w rozmowie Follow-up?
Skuteczne prowadzenie rozmowy, z Klientem do którego wysłaliśmy ofertę często sprowadza się do potwierdzenia, że Klient ją otrzymał i ją rozumie.Efektem tego mała część rozmów kończy się sprzedażą.Współpracując z branżą dealerską i słuchając tego typu rozmów…
Skuteczny Manager BDC. O ebooku.
Wdrażasz BDC i nie wiesz od czego zacząć? Twoje BDC nie działa tak jak sobie wymarzyłeś? W tym ebooku przedstawimy Ci 13 kluczowych obszarów, które wymagają Twojej uwagi jako skutecznego Managera BDC. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje, dzięki…
Techniki sprzedaży, czy pokonywania narzędzi to obok empatii, dobrego produktu, czy dobrze ułożonych procesów obsługi Klienta jedno z narzędzi wspierających dobrą sprzedaż, czy obsługę Klienta.
Jeżeli chcesz zdobyć lub usystematyzować swoją wiedzę o nich zapraszam do pobrania materiału. Znajdziesz w nim między…
Wyobraża sobie pan nowoczesną firmę dealerską bez sprawnie funkcjonującego działu Business Development Center? Maciej Michalik: Nie, często określa się BDC jako „serce organizacji” i wydaje mi się, że nie ma w tym przesady – bo to dział, od którego wszystko się zaczyna,…
Zadaj nam dowolne pytanie
O kanały zdalne, o szkolenia, rozwój zespołu, platformy Contact Center lub raporty Business Inteligence.
Bezpłatną konsultację dedykujemy małym, średnim i dużym firmom, które obsługują Klientów lub prowadzą sprzedaż w zdalnych kanałach kontaktu. Jeśli dopiero chcą zacząć to robić, również…
Ten materiał to 3 studium przypadków: dealera samochodowego, importerskiego contact center oraz branżowego portalu ogłoszeniowego.
Udostępnione przykłady i wykresy doskonale obrazują, jak przekłada się systematyczna praca nad kompetencjami na oceny jakościowe rozmów oraz kluczowe wskaźniki jak np. liczba umówionych spotkań z klientem.
W…
Jeden z naszych klientów z branży beauty mierzył się z dwoma wyzwaniami związanymi z pandemią, która spowodowała zamknięcie sklepów stacjonarnych:
Aby utrzymać miejsca pracy zaproponowali pracownikom zmianę formy kontaktu ze stałymi klientami. Wdrożono kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące) w celu zachęcenia…
Sprawnie funkcjonująca infolinia sprzedażowa czy obsługowa, to niewątpliwie must have każdego przedsiębiorcy. Obecnie trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę opierającą swoje działania na częstym kontakcie z klientem bez wsparcia pracowników działu contact center. Kanał telefoniczny to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów kontaktu…
Czego nauczyła nas pandemia w sprzedaży przez telefon?
Ostatnie dwa lata były dla przedsiębiorców prawdziwym poligonem doświadczalnym, a pandemiczna rzeczywistość zmuszała ich do szybkiej adaptacji i stawiania czoła problemom, z którymi nigdy wcześniej nie mieli do czynienia. COVID-19 skutecznie przemodelował rynek…