Jeden z naszych klientów z branży beauty mierzył się z dwoma wyzwaniami związanymi z pandemią, która spowodowała zamknięcie sklepów stacjonarnych:
Aby utrzymać miejsca pracy zaproponowali pracownikom zmianę formy kontaktu ze stałymi klientami. Wdrożono kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące) w celu zachęcenia do składania zamówień z dostawą do domu.
Jednak konsultantki, przygotowane i przeszkolone do sprzedaży bezpośredniej, nie odnajdywały się w nowej roli. To spowodowało opór i trudności w swobodnym i skutecznym wykonywaniu połączeń, a co za tym idzie – w osiąganiu zaplanowanych celów
sprzedażowych.
Celem, który ustaliliśmy wspólnie z Klientem było z jednej strony nauczenie konsultantek jak
prowadzić rozmowę, aby nie wzbudzała w nich obaw i niepewności, a docelowo, aby konwersacja była skuteczna sprzedażowo i umożliwiała realizację założonych targetów.
W poniższym materiale dowiesz się, jak wyglądał progres tego zespołu na przestrzeni 4 miesięcy.