Jest wiele strategii prowadzenia procesu sprzedaży, a każdy z nich ma swoich przeciwników i zwolenników. Jedna z nich wydaje się być szczególnie skuteczna w ostatnich czasach. W tym tekście przedstawiam Wam moją interpretację techniki, którą w książce „Nieograniczony sukces w sprzedaży” opisuje…
Zadzwoni czy nie zadzwoni? Kocha nie kocha? Takie dylematy pasują do nastolatka, który dopiero uczy się relacji. W biznesie kontakty trzeba planować wg określonej taktyki. Klient nie słyszy w danym czasie tylko naszego przekazu. Ma okazję porównywać i rozmawiać z konkurencją, jeśli…
Sprawnie funkcjonująca infolinia sprzedażowa czy obsługowa, to niewątpliwie must have każdego przedsiębiorcy. Obecnie trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę opierającą swoje działania na częstym kontakcie z klientem bez wsparcia pracowników działu contact center. Kanał telefoniczny to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów kontaktu…
Czego nauczyła nas pandemia w sprzedaży przez telefon?
Ostatnie dwa lata były dla przedsiębiorców prawdziwym poligonem doświadczalnym, a pandemiczna rzeczywistość zmuszała ich do szybkiej adaptacji i stawiania czoła problemom, z którymi nigdy wcześniej nie mieli do czynienia. COVID-19 skutecznie przemodelował rynek i…
Bez wątpienia analityka big data jest siłą napędową sukcesu firmy – potwierdza to 8 na 10 ankietowanych przedstawicieli c-level wg. raportu TechRepublic.
Jednak mimo to z jej dobrodziejstw korzysta nadal niewiele firm. A szkoda, bo cyfrowi prymusi, jak zwykle mawia się o firmach…
Rotacja w działach obsługi klienta utrzymuje się od lat na wysokim poziomie. W sektorze SSC/BPO wg badań Deviere w 2021 sięgnęła poziom aż 49%*. O ile sam fakt zmian kadrowych nie jest niczym złym, to o tyle wysoki poziom wymiany pracowników stanowi…
Z punktu widzenia firmy analityka biznesowa to niezwykle ważne narzędzie pozwalające na bieżąco sprawdzać efektywność podejmowanych działań i przewidywać nadchodzące trendy. Przedsiębiorstwa odnoszące największe sukcesy od lat stawiają na czerpanie wiedzy z gromadzonych danych przekuwając je w praktyczne informacje, pomocne w podjęciu…
Cześć, wszystko dobrze?
Tak.
Ile razy byliśmy świadkami, a może nawet uczestnikami takiej rozmowy? Jeden znak interpunkcyjny, postawiony przecież zgodnie z zasadami, a jednak tak bardzo wymowny.
Kropka. Tylko kropka czy aż kropka?
Wielka mała kropka.
Ta jedna mała kropeczka to przede wszystkim wyraz…
Właśnie zdaliśmy sobie sprawę, tworząc tytuł artykułu, że zabrzmiało to trochę jak hasło kliniki dietetyczno - sportowej. I skojarzenia dotyczące dobrych nawyków są jak najbardziej słuszne, ponieważ na tym właśnie polega nasza usługa. Uczymy Regularności i dobrych nawyków w prowadzeniu rozmów telefonicznych,…
Kilka perspektyw spojrzenia na obsługę klienta wg Raportu Customer Service Excellence 2021.
O obsłudze klienta napisano już wiele. Wszyscy intuicyjnie czujemy, jaki wpływ obsługa klienta ma na ocenę i postrzeganie marki. Zmieniające się warunki, w tym pandemia, powodują, że warto zastanowić się…
Konwersja to podstawowy biznesowy KPI, jeśli chodzi o efektywność call center sprzedażowego. Czy umowę można zawrzeć telefonicznie? Oczywiście, że tak. Należy jednak pamiętać o wszystkich elementach wymaganych prawem, żeby zawarcie umowy było skuteczne. Prowadząc call center, które świadczy usługi outsourcingowe, warto rozszerzyć…
Dane osobowe w call center. Czy mogą być przetwarzane bezpiecznie? Muszą! W każdym contact center dochodzi do przetwarzania danych osobowych. Ba! Panuje przekonanie, że dochodzi do tego w najgorszy z możliwych sposobów – bezpodstawnie. O tym jak nie zostać zaszufladkowanym w stereotypie…